vineri, 18 septembrie 2009

La mai mare!

Pentru că în urma lansării acestui blog şi a acestei idei pe piaţă, am avut foarte mulţi vizitatori pe blog şi apoi am fost căutat de multe persoane interesate de idee, atât din ţară, cât şi din străinătate şi care au dorit apoi o colaborare reciproc avantajoasă, şi extinderea ziarului şi în judeţele lor, am hotărât să revin cu date noi şi cu informaţii şi poze concrete şi recente,
ale ziarelor mele de presă locală.

Şi chiar să anunţ extinderea acestui brand şi în alte judeţe, enumerate în imaginea de mai sus!
Mulţumesc celor care s-au gandit să îmi cumpere deja afacerea, dar le transmit şi pe acestă cale că, cel puţin până acum nu m-am decis să o vând!
Să o extind şi să o perfecţionez da!
Vă doresc tuturor toate cele bune şi frumoase şi să ne auzim cu bine!


Cu stimă şi consideraţie, Emanuel Enache!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu